Piano a quatre mans.
28-12-1998: Alicia de Larrocha i Juaquín Achúcarro, piano. Homenatge a Victoria de los Ángeles. Teatro de la Zarzuela, Madrid.
Dedicat a Victòria dels Àngels.
El títol inicial va ser Hommage.
Comentaris
"Aquesta obra va ser escrita per iniciativa d’Alicia de Larrocha per a ser interpretada com a bis, a quatre mans, juntament amb Joaquín Achúcarro en l’homenatge que es va oferir a Victòria de los Ángeles el desembre de 1998 al Teatro de la Zarzuela de Madrid. Està basada en el tema tradicional català "El cant dels Ocells", que tantes vegades ha cantat Victòria."
Xavier Montsalvatge, 2001.
"Va ser la pianista catalana, Alícia de Larrocha, qui va propiciar un concert d'homenatge a la seva amiga la soprano Victòria dels Àngels. Per aquesta breu obra, Montsalvatge va tornar a utilitzar la cançó popular catalana El Cant dels Ocells que tantes vegades Victòria dels Àngels havia cantat amb esplèndida musicalitat."
Jordi Codina, 2023.
_Homenatge_Victoria_delos_Angeles.jpg)
LA NOSTRA SELECCIÓ
Desplegueu les pestanyes